Haláleset anyakönyvezéséhez szükséges dokumentumok
Haláleset beköveztekor a család legkisebb gondja a szükséges okiratok összegyűjtése - illetve hiányuk esetén, azok beszerzése, pótlása.
Cégünk bizonyos dokumentumok beszerzésében tud segítséget nyújtani - ilyenek a Halottvizsgálati Bizonyítvány, hamvasztási engedély, sírnyitási tisztiorvosi engedély -, de a megváltozott jogszabályi környezet miatt a haláleset anyakönyvezéséhez szükséges születési-, házassági- vagy adott esetben a házastárs halotti anyakönyvi kivonatának beszerzésében - rajtunk kívülálló okokból - sajnos nem.
A SZÜKSÉGES IRATOK LISTÁJA:
- az elhunyt személyi igazolványa
- az elhunyt lakcímkártyája, amennyiben volt
- az elhunyt születési anyakönyvi kivonata
- ha az elhunyt házas volt, akkor a házassági anyakönyvi kivonata
- ha az elhunyt elvált volt, akkor a válás tényét bizonyító bírósági ítélet vagy igazolás
- ha az elhunyt özvegy volt, akkor a már korábban elhalt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
Ha kérdése van az elhunyt halotti anyakönyvének beszerzését illetően kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot az alábbi telefonszámon: